• Buradasın

    Honda civic neden tutulmuyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Honda Civic'in neden tutulmadığına dair bazı nedenler:
    • Fiyat: İthal Honda Civic modelleri çok pahalı bulunmaktadır 2.
    • Üretimin Durdurulması: Türkiye'de Civic Sedan modelinin üretimi 2021 yılında durdurulmuştur 24.
    • Performans: Bazı kullanıcılar, özellikle 1.4 Hybrid modelinin performansının düşük olduğunu düşünmektedir 3.
    • Bakım Zorunluluğu: Aracın 10.000 km'de bir bakıma çağrılması, bazı kullanıcılar için dezavantaj olarak görülmektedir 5.
    Ayrıca, Honda'nın Avrupa pazarında elektrikli modellere geçiş stratejisi de Civic'in popülerliğini olumsuz etkilemiş olabilir 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Honda Civic hangi kasalar tutulmuyor?

    Honda Civic'in bazı kasaları, kullanıcılar tarafından tutulmayan modeller olarak değerlendirilmektedir: 1. 6. Nesil (2001-2005): Bu dönemde üretilen Honda Civic'lerde motor sorunları sıkça yaşanmıştır. 2. 2012-2015 Kasası: Bu modellerde iç mekan malzemelerinde aşınma ve deformasyon sorunları gözlemlenmiştir. 3. 8. Nesil (2006-2011): Elektrik sistemi sorunları ve elektrikli cam ile kilitlerde arızalar bu kasada sıkça karşılaşılmıştır. Ayrıca, FB7 kasa da bazı kullanıcılar tarafından tutulmayan modeller arasında gösterilmektedir.

    Honda Civic gaz kesince neden titrer?

    Honda Civic'in gaz kesince titremesinin birkaç olası nedeni: EGR valfi sorunları: Kirlenme veya arıza, araç gaz pedalından ayak çekildiğinde motorda teklemeye neden olabilir. LPG ayarları: LPG ayarının tam ideal olmaması, aracın kompresyonda kalmasına ve titremesine yol açabilir. Subap ayarları: En son subap ayarının ne zaman yapıldığı kontrol edilmelidir; ayarda bir sorun olabilir. Motor takozları veya akslar: Özellikle sert kalkışlarda titreme, bu parçalarda bir sorun olduğunu gösterebilir. Bu tür teknik sorunlar için bir uzmana başvurulması önerilir.

    Honda Civic hangi segmentte?

    Honda Civic, C segmenti (kompakt sınıf) araçlarda yer alır.

    Honda Civic en çok hangi arızaları var?

    Honda Civic araçlarda en sık karşılaşılan arızalar şunlardır: Vites geçiş sorunları: Viteslerin zor geçmesi, titreme veya sarsıntı gibi problemler, özellikle manuel şanzımanlı modellerde daha sık görülür. Motor arızaları: Motorun aşınması veya hasar görmesi, özellikle 2006-2011 modellerinde silindir kapağı sorunları ve yağ tüketimi gibi problemler. Elektriksel arızalar: Elektrik kesintisi, kısa devre veya elektrikli bileşenlerin arızalanması gibi sorunlar. Fren sorunları: Fren balatalarının aşınması, fren disklerinin deformasyonu ve fren hidroliği sızıntıları. Süspansiyon sorunları: Aşınmış süspansiyon parçaları, sertlik ayarının bozulması ve süspansiyon sistemi sızıntıları. Klima sorunları: Klima sisteminde gaz eksilmesi, kompresör arızası ve klima radyatöründe kirlenme. Bu arızaların maliyeti, yapılacak işleme ve kullanılacak parçalara göre değişir.

    Honda Civic hatchback yerine ne geldi?

    Honda Civic Hatchback'in yerine ne geldiğine dair bir bilgi bulunamamıştır. Ancak, Honda Civic'in farklı versiyonları hakkında bilgi bulunabilecek kaynaklardan bazıları şunlardır: otomobilgunluklerim.com; eksisozluk.com; donanımhaber.com.

    Honda Civic en çok hangi motor sorunlu?

    Honda Civic'in en çok hangi motorunun sorunlu olduğuna dair kesin bir bilgi bulunmamaktadır. Ancak, bazı motor tiplerinde karşılaşılan yaygın sorunlar şunlardır: 1.6 Dizel İ-DTEC Motor: Bu motorda DPF (Dizel Partikül Filtresi) sorunları yaşanabilmektedir. 2006-2011 Modelleri: Bu dönemde üretilen bazı modellerde silindir kapağı sorunları ve yağ tüketimi gibi motor sorunları daha yaygın olabilir. 2016-2018 Kasalar: Bu modellerde turbo motorlarda aşırı ısınma ve su kaçağı gibi sorunlar görülebilir. Genel olarak, Honda Civic modelleri genellikle güvenilir araçlar olarak kabul edilir, ancak her araçta olduğu gibi düzenli bakım yapılması ve olası sorunlara karşı dikkatli olunması önemlidir.

    Honda Civic hangi motoru kullanıyor?

    2025 model Honda Civic, 1.5L VTEC Turbo benzinli ve 1.5L VTEC Turbo ECO (LPG) motor seçenekleriyle sunulmaktadır. 1.5L VTEC Turbo benzinli motor, 6000 d/d’de 182 PS (134 kW) güç ve 1700-4500 d/d aralığında 240 Nm tork üretir. 1.5L VTEC Turbo ECO (LPG) motor ise 5500-6000 d/d’de 129 PS (95 kW) güç ve 1700-4500 d/d aralığında 180 Nm tork değerine ulaşır.