• Buradasın

    BYD Seal U DM-i test sürüşü nasıl?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    BYD Seal U DM-i plug-in hibrit modelinin test sürüşü genel olarak olumlu değerlendirilmiştir.
    Performans ve Sürüş Deneyimi:
    • Motor Gücü: 211 beygir gücü ve 0-62 mph hızlanma süresi 8.9 saniye 1.
    • AWD Model: 315 beygir gücü ve 0-62 mph hızlanma süresi 5.9 saniye 1.
    • Sürüş Modları: Eco, Normal, Sport ve Muddy Land, Snowfield gibi özel modlar 12.
    • Rejeneratif Frenleme: Bataryanın daha uzun süre dayanmasını sağlar 2.
    İç Mekan ve Konfor:
    • Ekranlar: 15.6 inç multimedya ekranı, 12.3 inç sürücü göstergesi 25.
    • Teknolojik Donanımlar: Apple CarPlay, Android Auto, çift bölgeli otomatik klima, kristal vites seçici 25.
    • Bagaj Hacmi: 426 litre, arka koltuklar katlandığında 1.440 litre 15.
    Yakıt Tüketimi ve Şarj:
    • Hibrit Sistem: Elektrik ve benzinle verimli kullanım, WLTP ölçümlerine göre ortalama 44.6 mpg yakıt ekonomisi 1.
    • Şarj Süresi: 18 kW DC hızlı şarj ile %30'dan %80'e 35 dakika 2.
    Güvenlik:
    • Sürücü Destek Sistemleri: Ön çarpışma uyarısı, otonom acil durum freni, adaptif hız sabitleme 25.
    Sonuç olarak, BYD Seal U DM-i plug-in hybrid, teknolojik donanımı, geniş iç mekanı ve düşük yakıt tüketimi ile dikkat çeken bir SUV olarak değerlendirilmektedir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    BYD SEAL U DM-i boyutları nelerdir?

    BYD SEAL U DM-i'nin boyutları şu şekildedir: Uzunluk: 4.775 mm; Genişlik: 1.890 mm; Yükseklik: 1.670 mm; Dingil mesafesi: 2.765 mm.

    BYD Seal U DM-i kronik sorunları nelerdir?

    BYD Seal U DM-i modelinin kronik sorunları hakkında kesin bir bilgi bulunmamaktadır. Ancak, bazı potansiyel sorunlar şunlardır: Yazılım ve teknoloji kaynaklı sorunlar: Bilgi-eğlence sisteminde donmalar, yavaşlamalar ve uygulama uyumsuzlukları. Adaptif hız sabitleyici, şerit takip asistanı gibi sürücü yardım sistemlerinde yanlış alarmlar ve beklenmedik tepkiler. Bluetooth bağlantısında kopmalar ve kablosuz şarjın tutarsız çalışması. Sürüş ve konfor kaynaklı sorunlar: Süspansiyonun konfor odaklı olması nedeniyle yüksek hızlarda veya virajlarda yeterince sportif hissettirmemesi. Elektrikli direksiyon sistemlerinde hissedilen yapaylık veya geri bildirimsizlik. Uzun yolculuklarda lastik sesi veya rüzgar sesinin kabin içine fazla yansıması. Elektrikli sistem kaynaklı sorunlar: Bazı şarj istasyonlarıyla uyumsuzluk ve yavaş şarj olma. Batarya performansında, özellikle aşırı sıcak veya soğuk hava koşullarında menzil kaybı. Bu sorunların yaygınlığı ve kronikleşip kronikleşmeyeceği zamanla belli olacaktır.

    BYD Seal U DM-i alınır mı?

    BYD Seal U DM-i'nin alınıp alınmaması, kişisel ihtiyaçlar ve tercihlere bağlıdır. Aracın bazı avantajları: Hibrit sürüş modu. Yüksek güvenlik. Geniş iç hacim. Bazı dezavantajları: Servis ve teknik sorunlar. Performans. Yüksek maliyet. Aracın özellikleri ve kullanıcı yorumları zamanla değişebilir. Satın alma kararı vermeden önce güncel bilgilerin kontrol edilmesi önerilir.

    BYD SEAL U DM-İ kaç beygir?

    BYD Seal U DM-i modelinin motor gücü 218 beygirdir.

    BYD SEAL U DM-İ hangi şanzımanı kullanıyor?

    BYD Seal U DM-i modelinde otomatik (e-CVT) şanzıman kullanılmaktadır.

    BYD SEAL U DM-i ne kadar yakar?

    BYD SEAL U DM-i'nin yakıt tüketimi, kullanım senaryosuna göre değişiklik göstermektedir: Şehir içi kullanım: Tamamen elektrikli sürüş mümkün olup, ortalama tüketim 2,5 litre/100 km seviyesine kadar düşebilir. Uzun yol kullanımı: Batarya seviyesi düştüğünde benzinli motor devreye girer ve tüketim 8-9 litre/100 km seviyelerine çıkabilir. BYD SEAL U DM-i'nin WLTP normuna göre karma enerji tüketimi 16,9 kWsa/100 km, yakıt tüketimi 0,7 l/100 km ve CO2 emisyonu 16 g/km'dir. BYD SEAL U DM-i AWD'nin WLTP normuna göre karma enerji tüketimi 20,0 kWsa/100 km, yakıt tüketimi 1,0 l/100 km ve CO2 emisyonu 23 g/km'dir. Yakıt tüketimi, sürüş tarzına ve çevresel koşullara bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

    BYD DM-i uzun yolda nasıl?

    BYD Seal U DM-i uzun yolda, batarya seviyesi düştüğünde benzinli motorun devreye girmesi nedeniyle tamamen elektrikli sürüş sağlayamıyor. Ancak, uzun yolculuklarda performansı artırmak için bataryayı %30-40 civarında tutmak, hem performans hem de tüketim açısından en verimli yöntemlerden biri olarak öne çıkıyor. Genel olarak, BYD Seal U DM-i'nin uzun yol performansı, hibrit teknolojisinin sunduğu denge ve verimlilikle tatmin edici olarak değerlendiriliyor.