Buradasın
Webtapudan randevu alırken alıcı ve satıcı ne yapmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Web Tapu'dan randevu alırken alıcı ve satıcının yapması gerekenler:
- Gerekli belgeleri hazırlamak 135. Bu belgeler genellikle kimlik kartı, tapu senedi, fotoğraf, DASK poliçesi, emlak vergi dairesinden alınmış "borcu yoktur" yazısı ve satıcı tapuya şahsen gitmeyecekse vekaletnamedir 135.
- Uygun tarih ve saat seçmek 13. Web Tapu sisteminde, taşınmazın kayıtlı olduğu tapu müdürlüğünden randevu alınmalıdır 3. Kontenjan durumuna göre uygun bir tarih seçilebilir 35.
- Randevu onayını takip etmek 1. Randevu talebi tamamlandıktan sonra, sistem tarafından bir onay mesajı gönderilir ve e-posta veya SMS ile randevu detayları iletilir 1.
- Randevu gününde hazır bulunmak 14. Belirtilen tarihte ve saatte, gerekli belgelerle birlikte tapu dairesinde hazır olunmalıdır 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: