Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Web Tapu'dan randevu aldıktan sonra yapılması gerekenler şunlardır:
- Gerekli Belgelerin Hazırlanması: Kimlik belgesi, DASK poliçesi ve tapu harcı gibi gerekli belgelerin eksiksiz hazırlanması gerekmektedir 23.
- Tapu Müdürlüğüne Başvuru: Randevu gününde, alıcı ve satıcının (veya yasal temsilcilerinin) gerekli belgelerle birlikte ilgili Tapu Müdürlüğü'nde hazır bulunması gerekmektedir 2.
- Harç ve Döner Sermaye Bedelinin Ödenmesi: Tapu devir işleminin gerçekleşmesi için tapu harcı ve döner sermaye bedelinin ödenmesi gerekmektedir 23. Ödemeler genellikle Tapu Müdürlüğü içinde bulunan veznelere veya anlaşmalı bankalara yapılır 2.
- Tapu Devir İşleminin Gerçekleştirilmesi: Gerekli ödemeler yapıldıktan ve belgeler kontrol edildikten sonra, tapu devir işlemi tapu memuru tarafından resmi olarak gerçekleştirilir ve tapu senedi düzenlenerek yeni malike teslim edilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: