Buradasın
Ulaştırma Bakanlığına şikayet edince ne olur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'na şikayette bulunulması durumunda, şikayetler ilgili birimler tarafından değerlendirilir ve gerekli işlemler yapılır 12.
Şikayet sürecinin adımları şunlardır:
- Alo 159 İletişim Hattı: 7 gün 24 saat hizmet veren bu hat üzerinden şikayet, talep veya öneriler iletilebilir 1.
- Web Sitesi: uab.gov.tr adresinden Bakanlığa doğrudan mesaj gönderilebilir ve iletişim formuna başvuru yapılabilir 1.
- E-Devlet: E-Devlet üzerinden Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'na başvuru yapılabilir 1.
- CİMER: Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) üzerinden de şikayet iletilebilir 12.
Şikayetlerin değerlendirme süresi, konunun içeriğine göre değişiklik gösterebilir ve genellikle bir hafta ile 30 gün arasında yanıtlanır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: