Buradasın
Ulaştırma Bakanlığına şikayet edince ne olur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ulaştırma Bakanlığına şikayette bulunulduğunda, şikayetler ilgili birimlere yönlendirilir ve düzenli olarak takip edilir 1.
Şikayetlerin değerlendirme süresi, konunun içeriğine bağlı olarak bir hafta ile 30 gün arasında değişebilir 1.
Ulaştırma Bakanlığına şikayette bulunabileceğiniz bazı kanallar:
- Alo 159 1. Yol durumu, altyapı sorunları ve kara yolları güvenliği gibi konularda bilgi verir ve şikayetleri kaydeder 1.
- Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı web sitesi 1. İletişim formu aracılığıyla yazılı başvuru yapılabilir 1.
- e-Devlet 1. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı sayfası üzerinden başvuru yapılabilir 1.
- CİMER 1. Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi üzerinden başvuru yapılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: