Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tıbbi atıklar için fatura kesme süreci, aşağıdaki adımları içerir:
- Sözleşme ve Yasal Dayanak: Tıbbi atıkların toplanması, taşınması ve bertaraf edilmesi için T.C. Balıkesir Büyükşehir Belediyesi Başkanlığı ile İN-TE İnşaat Tesisat Taahhüt Sanayi ve Ticaret A.Ş. arasında bir sözleşme imzalanmalıdır 2.
- Bilgilerin Toplanması: Faturada yer alması gereken bilgiler arasında, işletmenin logosu, unvanı, adresi ve vergi dairesi, vergi ve MERSİS numaraları, banka hesap bilgileri, müşteri bilgileri ve fatura tarihi gibi detaylar bulunur 34.
- Fatura Düzenleme: Fatura, Maliye Bakanlığı'nın talimatlarına uygun olarak, anlaşmalı bir matbaada bastırılmalıdır 3. E-arşiv fatura kullanılması durumunda, Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uyulmalıdır 4.
- Ödeme Koşulları: Faturanın, teslim tarihini izleyen 15. güne kadar ödenmesi gerekmektedir 2. Ödeme yapılmadığında, yasal yollara başvurulabilir ve gecikme faizi uygulanabilir 2.
Bu süreçte, Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliği'ne uyulması da önemlidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: