Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
TEDAŞ'a şikayet yapmak için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz:
- Telefon: 7 gün 24 saat hizmet veren 187 numaralı hattı arayarak TEDAŞ müşteri hizmetlerine bağlanabilirsiniz 12.
- E-posta: Şikayetleriniz için musterihizmetleri@tedas.gov.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz 13.
- Genel Müdürlük: +90 312 449 50 00 numaralı telefondan TEDAŞ genel müdürlüğüne ulaşabilirsiniz 23.
- Faks: +90 312 213 88 73 numaralı faksa şikayetinizi iletebilirsiniz 3.
Ayrıca, TEDAŞ'ın resmi sosyal medya hesapları üzerinden de şikayet bildirimi yapabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: