Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tapu mesajı gelmemesi durumunda, tapu işlemlerinde bir gecikme veya sorun olabilir. Tapu mesajı genellikle iki durumda gönderilir:
- Harç ödemesi için: Tapu müdürlüğünün işlemleri hazırlamasının ardından, tapu harcının ödenebilmesi için banka bilgisi ve makbuz numarası içeren bir mesaj gönderilir 25.
- Randevu için: İşlemlerin imza aşamasına geçebilmesi için, tapuda bulunulması gereken zaman bilgisini içeren bir mesaj gönderilir 25.
Mesajın gelmemesi durumunda yapılabilecekler:
- E-devlet üzerinden kontrol: Tapu harçlarının sorgulanması ve taşınmaz bilgilerine ulaşılması mümkündür 3.
- Alo 181 Çağrı Merkezi: Tapu müdürlüğünde yapılacak işlemler için randevu alınabilir 34.
- Web-Tapu: Online başvuru ve belge doğrulama işlemleri yapılabilir 34.
Eğer mesajın gelmemesi bir soruna işaret ediyorsa, tapu müdürlüğü ile iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: