Buradasın
Sosyal Medya Yönetimi Sözleşmesi Nasıl Yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sosyal medya yönetimi sözleşmesi yaparken aşağıdaki unsurlar dikkate alınmalıdır:
- Konu ve kapsam: Müşteri ve dijital ajans arasındaki hizmetlerin tanımı, çalışma koşulları ve reklam eserleri üzerindeki hakların belirlenmesi 123.
- Tarafların yükümlülükleri:
- Tanıtıma güvenin sağlanması: Müşteri, ürün veya hizmetle ilgili her türlü bilgi ve veriyi sağlar; ajans da bu verilere dayalı doğru ve dürüst tanıtım yapar 13.
- Ajans hizmetleri: Sosyal medya yönetimi, içerik oluşturma, etkileşim yönetimi ve raporlama gibi hizmetler 15.
- Onay, yetki, değişiklik ve hatalar: Onay süreçleri, yetki dağılımı ve değişiklik talepleri 12.
- Yasalar karşısında sorumluluk: Ajansın kusurlu sorumluluğu 13.
- Deliller ve tebligat: Sözleşme yorum ve uygulanmasından doğacak ihtilaflarda ajansın ticari defterleri delil teşkil eder 3.
Sözleşme, her ihtiyaca göre özel olarak hazırlanmalıdır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: