Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
SHGM'ye (Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü) şikayet edildiğinde, şikayet ilgili birim tarafından değerlendirilir ve gerekli işlemler başlatılır 3.
Şikayet sürecinin detayları şu şekildedir:
- Başvuru: Şikayet, SHGM'nin çevrimiçi formu veya yolcu hakları başvuru formu ile yapılabilir 3.
- Cevap Süresi: Hava taşıma işletmesi tarafından başvuruya 10 gün içinde cevap verilmesi gerekmektedir 3.
- Süreç Başlangıcı: Eğer cevap yeterli bulunmazsa, şikayet SHGM'ye iletilir ve süreç başlar 3.
- Bilgilendirme: Şikayet süreciyle ilgili tüm gelişmeler SHGM tarafından şikayetçiye bildirilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: