SGK şifre nasıl alınır?
SGK şifresi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Başvuru: SGK şubeleri aracılığıyla yapılan başvuru sonucunda, kullanıcı kimlik ve şifreleri SGK'nın resmi web sitesindeki e-Bildirge uygulamasının giriş sayfasına girilmelidir. 2. E-Devlet Üzerinden Alma: İşyeri tescili için SGK'ya müracaat işlemi tamamlanmış işverenler veya yetkilendirdiği kişiler, e-Devlet üzerinden e-Bildirge kullanıcı kodu ve şifresini alabilirler. Gerekli belgeler ise şunlardır: - İşverene ait imza sirküsü ve bir adet fotokopisi; - İşveren ya da işverenin yetkilendirdiği vekilinin kimlik fotokopisi; - İşveren başvuruyu kendi yapmıyorsa, e-Bildirgeyi almak için yetkilendirdiği kişiye ait noter aracılığı ile alınmış vekaletname. Şifrenin unutulması veya kaybolması durumunda, yeni şifre verilmeyecek olup, e-Devlet şifresi üzerinden ulaşılan e-Bildirge şifresi yeniden kullanılabilecektir.
SGK şifre nasıl alınır?