Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sağlık Bakanlığına şikayette bulunulduğunda, şikayet konusu ile ilgili inceleme başlatılır 2.
- Hasta hakları birimlerine yapılan şikayetler 35. Hasta hakları kurulları, malpraktis dışındaki hasta hakkı ihlallerini inceler 3. Kamuya ait sağlık kuruluşları için ilgili idari amirliğe veya başhekimliğe, özel sağlık kuruluşları için ise il veya ilçe sağlık müdürlüklerine yönlendirme yapılır 35.
- Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi'ne (SABİM - 184) yapılan şikayetler 135. Bir aksaklığın tespit edilmesi durumunda, ilgili il sağlık müdürlüğü veya Bakanlık genel müdürlüğü bilgilendirilir ve gerekli aksiyonun alınması sağlanır 35.
- CİMER'e yapılan şikayetler 23. Başvurular, ilgili kurum ve kuruluşlara iletilir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: