Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Organizasyon işi kurmak için gerekli belgeler şunlardır:
- Vergi Levhası ve Faaliyet Belgesi: Vergi dairesinden alınması gereken belgeler 13.
- Belediyeden Ruhsat: İş yerinin bulunduğu belediyeden alınacak iş yeri açma ve çalıştırma ruhsatı 13.
- SGK İş Yeri Bildirgesi: Personel çalıştırılacaksa SGK’ya iş yeri bildirgesi verilerek kayıt oluşturulmalıdır 1.
- Şirket Kuruluş Sözleşmesi: Şirketin ismini, amacını ve faaliyetlerini açıklayan sözleşme 2.
- Kira Sözleşmesi veya Tapu Belgesi: Organizasyon ofisinin adresini doğrulamak için gerekli belgeler 25.
- İşçi Sicil Numarası ve Sosyal Güvenlik Sigortası: Çalışanları kaydetmek ve ücretlendirmek için gerekli belgeler 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: