Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mavi Masa'ya şikayet edildiğinde, ilgili belediye birimleri tarafından sorunun çözümü için harekete geçilir 34. Şikayetler, etkin bir şekilde denetlenir ve değerlendirilir 2.
Süreç şu şekilde işler:
- Başvuru: Şikayet, Mavi Masa'nın çeşitli iletişim kanalları üzerinden yapılabilir: ALO 153, e-posta, online form, WhatsApp vb. 13.
- İnceleme: Başvurular, uzman ekipler tarafından incelenir ve ilgili birimlere yönlendirilir 4.
- Çözüm: Sorunun çözümü için gerekli çalışmalar yapılır ve sonuç vatandaşa iletilir 4.
Ayrıca, şikayetlerin ardından anket çalışmaları yapılarak vatandaş memnuniyeti değerlendirilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: