K1 belgesi muhasebe kaydı için, dönemsellik ilkesi kapsamında gider kayıtları yapılabilir. Bunun için: 1. Sisteme giriş yaptıktan sonra, sol menüde "Muhasebe Bilgileri" başlığı altında yer alan "Gider Ekle" menüsü tıklanır. 2. "Belge Bilgisi" bölümünde uygun belge türü seçilir. 3. "Gider Kalemleri" bölümünde, alış türü "normal alım", gider kayıt türü ve gider kayıt alt türünde "uygun tür" seçildikten sonra "dönemsellik ilkesi" butonu "vardır" olarak işaretlenir. 4. Ana kayıt işleminin ardından, gider ekle fonksiyonu kullanılarak belge türü seçeneğinden "dönemsellik gider türü" seçilir ve giderler dönem bazında kaydedilir. Ayrıca, K1 belgesi için ödenen ücretin haklar hesabına kaydedilip, her yıl amortisman ayrılması da mümkündür. Muhasebe kayıtları ve vergi mevzuatı ile ilgili doğru bilgi ve destek için bir mali müşavirle görüşülmesi önerilir.