Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İtfaiye uygunluk belgesi almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Müracaat Formu: Ruhsat ve denetim müdürlüklerinden veya ilgili internet sitelerinden temin edilecek müracaat formu doldurulmalıdır 13.
- Gerekli Evraklar: Yetkilinin imza sirküleri veya vekâletname, ilgili yerin kira kontratı gibi belgeler hazırlanmalıdır 13.
- Belediye Başvurusu: Başvurular, ilçe belediye başkanlıklarına veya doğrudan Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü Yangın Önlem Amirliği'ne yapılabilir 12.
- Denetim ve Değerlendirme: Görevlendirilen ekipler tarafından iş yerinde denetim yapılır ve yangın yönetmeliklerine uygunluk değerlendirilir 2.
- Belge Teslimi: Değerlendirme sonucunda tüm şartlar yerine getirilmişse, itfaiye uygunluk belgesi iş yeri sahibine veya vekillerine teslim edilir 2.
İtfaiye uygunluk belgesinin geçerlilik süresi bir yıldır ve her sene yenilenmesi gerekmektedir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: