• Buradasın

    İhale onay belgesi kim imzalar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İhale onay belgesi, ihaleye çıkan idare tarafından EKAP üzerinden düzenlenir ve ihale yetkilisi tarafından e-imza ile imzalanır 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    İhale onay belgesi nereden alınır?
    İhale onay belgesi, idarenin ihale yetkilisinin makamından alınır. Hazırlık süreci ise şu adımları içerir: 1. İhale onay belgesi ve ekleri (yaklaşık maliyet hesap cetveli vb.) hazırlanır. 2. Belge, ihale yetkilisinin onayına sunulur. 3. Ön ilan yapılacaksa, bu ilandan önce de ihale onay belgesi onay için sunulur, ancak bu durumda sadece yaklaşık maliyet hesap cetvelinin eklenmesi yeterlidir.
    İhale onay belgesi nereden alınır?
    İhale onay yazısı ve sonuç bildirim yazısı aynı mı?
    İhale onay yazısı ve sonuç bildirim yazısı aynı belgeler değildir. İhale onay yazısı, ihale sürecinin başlangıç aşamasında, talep sahibi ünite tarafından hazırlanan ve ihale dokümanlarıyla birlikte ihale yetkilisine sunulan belgedir. Sonuç bildirim yazısı ise, ihale kararının ihale yetkilisi tarafından onaylandığı günü izleyen en geç üç gün içinde, ihale üzerinde bırakılan dahil olmak üzere, ihaleye teklif veren bütün isteklilere gönderilen yazıdır.
    İhale onay yazısı ve sonuç bildirim yazısı aynı mı?
    Doğrudan temin için hangi onay belgesi?
    Doğrudan temin için gerekli onay belgesi, alım konusu işin detaylarını içeren ve harcama yetkilisinin imzasını taşıyan belgedir. Bu belgede yer alması gereken bazı bilgiler şunlardır: - İşin nev'i, niteliği ve varsa proje numarası; - Miktarı; - Yaklaşık maliyeti (gerektiğinde); - Kullanılabilir ödenek ve tertibi; - Alımda uygulanacak usul; - Avans ve fiyat farkı verilecekse şartları.
    Doğrudan temin için hangi onay belgesi?
    Belge onay makamı kim?
    Belge onay makamı, belgenin imzalanacağı son makamdır ve bu makam "İmza Makamı" menüsünden seçilir.
    Belge onay makamı kim?