Buradasın
Günlük kiralanan pansiyonlar nereye şikayet edilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Günlük kiralanan pansiyonlarla ilgili şikayetler aşağıdaki kurumlara yapılabilir:
- Tüketici Hakem Heyeti: Tüketici haklarıyla ilgili her türlü şikayeti çözmekle görevlidir 13. Şikayet, bulunulan il veya ilçedeki Tüketici Hakem Heyeti'ne bildirilebilir.
- Belediye Zabıta Müdürlüğü: Pansiyonlarla ilgili sağlık, hijyen ve standartlar gibi konularda şikayet için başvurulur 1.
- Turizm İl Müdürlüğü: Pansiyonla ilgili turizm hizmetlerinde yaşanan sorunlar için şikayet edilir 1.
- Alo 176 İletişim Merkezi: Kültür ve Turizm Bakanlığı mevzuatıyla ilgili konularda bilgi ve şikayet için aranabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: