Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-Devlet üzerinden emlak beyannamesi vermek için aşağıdaki adımlar takip edilebilir:
- E-Devlet sistemine giriş yapılır 23.
- Arama çubuğuna "emlak beyannamesi" yazılır ve ilgili hizmete tıklanır 2.
- Karşıya çıkan ekranda, taşınmazla ilgili bilgiler (adres, tür vb.) dikkatlice doldurulur 2.
- Tüm bilgiler girildikten sonra beyanname kontrol edilip onaylanır 2.
İşlem için gerekli olan bazı belgeler:
- kimlik bilgileri 2;
- varsa vergi numarası 2;
- taşınmaza ait tapu fotokopisi 23;
- adres bilgilerini doğrulayan belge 2;
- yeni satın alınan bir mülkse, satın alma tarihini gösteren belge 2.
E-Devlet üzerinden emlak beyannamesi vermek için, T.C. kimlik numarası ve e-Devlet şifresi gereklidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: