Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
e-Devlet Kapısı ile ilgili sorun ve görüşleri iletmek için "İletişim Formu" kullanılabilir 2. Ayrıca, e-Devlet Kapısı ile ilgili işlemler için 160 numaralı Çağrı Merkezi 7/24 aranabilir 2.
e-Devlet üzerinden yapılabilecek bazı şikayet hizmetleri şunlardır:
- Haksız Fiyat Artışı Şikayet Bildirimi 1. Haksız fiyat artışı veya stokçuluk yapan firmalar hakkında şikayette bulunulabilir 1.
- Dezenformasyon Bildirim Servisi 1. Dezenformasyon içerdiği düşünülen haber ve paylaşımlar bildirilebilir 1.
- Sigortacılık ve Özel Emeklilik Şikayet Başvuru ve Takibi 1.
- Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi "ALO 170" 1. Sosyal Güvenlik Kurumu'na talep, öneri, şikayet başvurusu yapılabilir ve başvuruların durumu takip edilebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: