Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dernek başkanı seçildikten sonra yapılması gerekenler şunlardır:
- Yönetim Kurulu Üyelerinin Atanması: Yönetim kurulu üyeleri atanarak, derneğin etkin bir şekilde yönetilmesi sağlanır 2.
- Stratejik Kararlar Almak: Dernek faaliyetleriyle ilgili stratejik kararlar alınır 2.
- Duyuru Yapmak: Yeni başkanın göreve başlaması, derneğin geleceği için belirlenen hedefler ve yapılacak projeler hakkında üyelere ve topluma duyuru yapılır 2.
- Görev Devir Teslimi: Başkan değişmişse, divan tutanağı 7 gün içinde yeni başkana teslim edilir 13.
- İşlemlerin Tamamlanması: Dernek başkanı, yönetim kuruluyla birlikte göreve başlar ve gerekli belgeler ile işlemler tamamlanır 2.
Ayrıca, dernek başkanı yılın ilk 4 ayı içerisinde, geçen yıla ait beyannameyi mülki amirliğe vermelidir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: