Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Belediye başkan yardımcıları, belediye başkanının yetki ve görevlerini paylaşarak çeşitli iş ve işlemleri yürütürler 1. Başlıca görevleri şunlardır:
- Başkanın Temsil Edilmesi: Belediye başkanını temsil edebilir ve onun adına kararlar alabilirler 14.
- Yönetim ve Koordinasyon: Belediyenin çeşitli birimlerinin işleyişini koordine eder ve denetlerler 13.
- Proje ve Faaliyetlerin Yönetimi: Belediyenin stratejik planlarına uygun olarak projeler geliştirir ve bu projelerin uygulanmasını sağlarlar 13.
- Vatandaşlarla İletişim: Belediye hizmetleri hakkında vatandaşlarla iletişimi sağlar, şikayetleri dinler ve çözüm üretirler 13.
- Hukuki İşler: Belediyenin hukuki düzenlemelerini takip eder ve gereken işlemleri yürütürler 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: