Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Belediye başkan yardımcıları, belediye başkanının görevlerini yerine getirmesine yardımcı olur ve belediyedeki müdürlükler arasında koordinasyonu sağlar 15.
Bazı görevleri:
- Koordinasyon: Belediye birimlerinin koordineli çalışmasını sağlar ve gerekli talimatları verir 14.
- Denetim: Kendisine bağlı müdürlüklerin işleyişini denetler 5.
- Uygulama: Başkanlık kararlarının hayata geçmesini sağlar 1.
- Destek: Belediye başkanını her türlü iş ve faaliyette destekler 14.
- Hukuki takip: Belediye ile ilgili hukuki düzenlemeleri takip eder 1.
- İletişim: Diğer kurum ve kuruluşlarla evrak gönderme ve iletişim işlemlerini gerçekleştirir 1.
- Acil durum senaryoları: Şehirlere yönelik olası kötü durumlarda acil durum senaryoları hazırlar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: