• Buradasın

    Aras Kargo'ya şikayet edince ne olur?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Aras Kargo'ya şikayet edilmesi durumunda, şikayetler değerlendirilip çözüme kavuşturulur 1.
    Şikayetler için aşağıdaki iletişim kanalları kullanılabilir:
    • Müşteri hizmetleri 3. 444 25 52 numaralı hat üzerinden müşteri temsilcisine ulaşarak şikayet iletilebilir 3.
    • Web sitesi 3. "Bize Ulaşın Formu" doldurularak her türlü bilgi, şikayet ve öneri işlemi için kayıt oluşturulabilir 3.
    • Genel müdürlük 3. Rüzgarlıbahçe Mahallesi Yavuz Sultan Selim Caddesi Aras Plaza No:2, 34820 Kavacık/Beykoz/İstanbul adresindeki genel müdürlüğe başvurulabilir 3.
    • Şikayetvar 25. Firmalar tarafından daha çok dikkate alınan bu platform üzerinden şikayet oluşturulabilir 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Aras Kargo teslim almadığım kargo için ne yapmalıyım?

    Aras Kargo'dan teslim almadığınız bir kargo için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: Şubeye gitmek: Alıcı adreste bulunamazsa, "Adresten Teslim İhbar Notu" bırakılır ve kargo 3 gün içerisinde şubeden teslim alınabilir. Müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek: Kargo hakkında bilgi almak veya yeniden dağıtıma çıkarılmasını istemek için şubeyi aramak olumsuz sonuçlanabilir. Ayrıca, teslim edilmeyen bir kargonun teslim edilmiş olarak gösterilmesi gibi durumlarda, Aras Kargo'nun resmi şikayet kanallarından destek alabilirsiniz. Eğer kargo uzun süre teslim edilmezse, kargonun dağıtım imkânı bulamayıp üç gün boyunca şubede bekletilmesi ve sonrasında gönderene iade edilmesi de mümkündür.

    Aras Kargo neden bu kadar kötü?

    Aras Kargo'nun kötü olarak değerlendirilmesinin bazı nedenleri: Hizmet kalitesi ve teslimat sorunları. İletişim problemleri. Hatalı işlemler. Müşteri hizmetlerinin yetersizliği. Bu değerlendirmeler, kişisel deneyimlere dayanmaktadır ve genel bir yargı oluşturmak için daha fazla bilgiye ihtiyaç vardır.

    Aras kargom iade alınmazsa ne olur?

    Aras Kargo ile gönderilen bir ürün, 3 iş günü içinde alınmazsa iade edilir. İade alınmama durumunda oluşabilecek diğer durumlara dair bilgi bulunamamıştır. Daha fazla bilgi için Aras Kargo'nun resmi web sitesindeki "Tazmin Prosedürü" sayfası ziyaret edilebilir. Ayrıca, Aras Kargo müşteri hizmetleri numarası 444 25 52'dir.