Buradasın
Aras Kargo'ya şikayet edince ne olur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Aras Kargo'ya şikayet edilmesi durumunda, şikayetler değerlendirilip çözüme kavuşturulur 1.
Şikayetler için aşağıdaki iletişim kanalları kullanılabilir:
- Müşteri hizmetleri 3. 444 25 52 numaralı hat üzerinden müşteri temsilcisine ulaşarak şikayet iletilebilir 3.
- Web sitesi 3. "Bize Ulaşın Formu" doldurularak her türlü bilgi, şikayet ve öneri işlemi için kayıt oluşturulabilir 3.
- Genel müdürlük 3. Rüzgarlıbahçe Mahallesi Yavuz Sultan Selim Caddesi Aras Plaza No:2, 34820 Kavacık/Beykoz/İstanbul adresindeki genel müdürlüğe başvurulabilir 3.
- Şikayetvar 25. Firmalar tarafından daha çok dikkate alınan bu platform üzerinden şikayet oluşturulabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: