• Buradasın

    Adalet Bakanlığı 20.000 personel alımı başvurusu nereden yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Adalet Bakanlığı'nın 20.000 personel alımı başvuruları e-Devlet üzerinden Kariyer Kapısı platformu (turkiye.gov.tr) aracılığıyla yapılacaktır 135.
    Başvuru tarihleri ve diğer detaylar, Adalet Bakanlığı'nın resmi internet sitesi ve sosyal medya hesapları üzerinden ilan edilecektir 23.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Adalet Bakanlığı 20 bin personel alımı hangi kadrolara yapılacak?

    Adalet Bakanlığı'nın 2025 yılında yapacağı 20 bin personel alımı, zabıt katibi, destek personeli, infaz koruma memuru ve diğer unvanları kapsayacak. Bazı kadro örnekleri: büro personeli (ceza infaz kurumu katibi); gemi adamı; hemşire; sağlık memuru; teknisyen; kaloriferci; psikolog; öğretmen; sosyal çalışmacı; veteriner. Kadro ve branş dağılımı, Resmi Gazete'de yayımlanacak ilanla duyurulacak.

    Adalet Bakanlığı alımlarında mülakat var mı?

    Evet, Adalet Bakanlığı alımlarında mülakat aşaması bulunmaktadır. Adalet Bakanlığı personel alımlarında mülakat, aşağıdaki unvanlar için söz konusudur: zabıt katibi; infaz ve koruma memuru; bekçi; şoför. Mülakat, adayların mesleki bilgi, Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi, genel kültür ve ifade yetenekleri gibi kriterlere göre değerlendirildiği bir süreçtir. 2025 yılı Adalet Bakanlığı personel alımı başvuru tarihleri ve mülakatla ilgili detaylar henüz açıklanmamıştır.

    Adalet Bakanlığı katip alımı başvurusu nasıl yapılır?

    Adalet Bakanlığı katip alımı başvurusu, 1 Ağustos - 15 Ağustos 2025 tarihleri arasında aşağıdaki adımlar takip edilerek yapılabilir: 1. turkiye.gov.tr adresine gidilir. 2. E-devlet kapısı arama kısmına "Adalet Bakanlığı Kariyer Kapısı" yazılır ve çıkan sonuca tıklanır. 3. E-devlet girişi yapıldıktan sonra sağ üstteki "yeni başvuru" yazan kısma tıklanarak ilan sayfasına gidilir. 4. İlan sayfasında "okudum, onayladım" kısmına tıklanarak başvuru devam ettirilir. 5. Adliye seçimi sayfasında başvuru yapılacak adliye seçilir. 6. "Okudum, onayladım" kısmına tıklanarak "devam et" butonuna basılır. 7. Başvuru için istenen tüm bilgiler eksiksiz doldurulur. 8. Bilgiler eklendikten sonra başvurunun ön izlemesinde tüm bilgiler kontrol edilir ve başvuru tamamlanır. Başvurular, isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr adresi üzerinden alınacaktır.

    E-devlet üzerinden adalet bakanlığı işlemleri nasıl yapılır?

    E-Devlet üzerinden Adalet Bakanlığı işlemleri şu şekilde yapılabilir: 1. Adli Sicil Kaydı Sorgulama: Adalet Bakanlığı tarafından verilen adli sicil kaydı bilgilerine erişmek için "Adli Sicil Kaydı Sorgulama" hizmetini kullanmak gerekmektedir. Bu hizmeti kullanmak için sisteme giriş yapılmış olması gerekmektedir. 2. Dava Dosyası Sorgulama: UYAP sisteminde kayıtlı davalar varsa, bu davaların bilgilerini ve dava dosyalarının içeriklerini sorgulamak için "Dava Dosyası Sorgulama" hizmeti kullanılabilir. Yine bu hizmeti kullanmak için sisteme giriş yapmış olmak gerekmektedir. 3. İcra Dosyası Sorgulama: Yurt içi mahkemelerde adınıza açılmış ve taraf olduğunuz icra dosyalarını listelemek ve detaylarını görüntülemek için "İcra Dosyası Sorgulama" hizmeti kullanılabilir. 4. Diğer Hizmetler: E-Devlet üzerinden Adalet Bakanlığı'nın sunduğu diğer hizmetler arasında SMS Bilgi Sistemi abonelik başvurusu ve iptali, veraset ilamı sorgulama, sulh hukuk mahkemelerince açılan vasiyetname sorgulama gibi işlemler de bulunmaktadır.