Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
153 numarası, Türkiye'deki birçok şehirde belediyelerin sunduğu çağrı merkezi hattıdır 125. Bu hat üzerinden aşağıdaki işlemler gerçekleştirilebilir:
- Şikayet ve talep bildirimi: Çöp toplama, su kesintisi, yol çalışmaları gibi belediye hizmetleriyle ilgili sorunlar bildirilebilir 135.
- Bilgi alma: Toplu taşıma saatleri, belediye etkinlikleri, sosyal yardımlar ve su faturası ödeme noktaları gibi konularda bilgi alınabilir 135.
- Acil durum bildirimi: Altyapı arızaları, doğal afetler veya tehlikeli koşullar hakkında bilgilendirme yapılabilir 135.
- Sosyal yardımlar: Sosyal yardım başvuruları yapılabilir veya mevcut yardımların durumu hakkında bilgi alınabilir 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: