Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Süvari'nin büyümesinin bazı nedenleri:
- Yurt dışı açılımı 13. 1997 yılında yurt dışına açılarak Azerbaycan, Kazakistan, Rusya, Türkmenistan, Irak, Romanya gibi ülkelerde büyümeye başladı 13.
- Yeni koleksiyonlar 4. Süvari Classic, Vip, Active ve Innovative gibi koleksiyonları oluşturarak giyimdeki fonksiyonelliği artırdı 4.
- Müşteri odaklılık 4. Müşteri memnuniyeti ve satış sonrası hizmete önem vermesi, markanın geniş kitlelere ulaşmasını sağladı 4.
- Yenilikçi tasarımlar 4. Müşterinin ihtiyaçlarına yönelik tasarımlar yaparak, erkek giyim sektöründe örnek teşkil etti 4.
- Stratejik hedefler 2. 2023 yılında 1000 mağazaya ulaşmayı hedefleyerek, yurt dışındaki mağaza sayısını 700'e çıkarmayı planladı 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: