• Buradasın

    Fullamodanın iade politikası nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Fullamoda'nın iade politikası şu şekildedir:
    1. İade Süresi: Ürünleri, size ulaştığı günü takiben yasal süre olan 14 gün içinde iade edebilirsiniz 12.
    2. İade Koşulları: Ürünler orijinal ambalaj veya kutusunda, etiketli ve kullanılmamış olmalıdır 12. Hijyen nedeniyle iç çamaşırı, mayo, bikini, küpe, kemer ve çorap gibi aksesuar ürünlerinin iadesi kabul edilmez 1.
    3. Fatura Gönderimi: İade edilecek ürünlerle birlikte e-Arşiv faturasının da gönderilmesi gerekmektedir 12. Faturası gönderilmeyen ürünlerin iade işlemleri kabul edilmez.
    4. Kargo Ücreti: İade işlemlerinde, ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo firması UPS veya PTT Kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz 12.
    5. Geri Ödeme: İade tutarı, 3 iş günü içinde hesabınıza yatırılır ve bilgisi tarafınıza mail ile ulaştırılır 12. İade tutarının hesabınızda gözükme süresi banka prosedürleri gereği 7-15 iş gününü bulabilir 1.

    Konuyla ilgili materyaller

    Fulla iade etiketi nasıl olmalı?

    Fulla iade etiketi için aşağıdaki bilgiler gereklidir: 1. Ürün Bilgileri: İade edilen ürünün sipariş numarası ve detayları. 2. Neden İade Edildiği: İade nedenini belirten açıklama. 3. Ürün Fotoğrafları: Bazı sitelerde ürünün fotoğraflarını yüklemek de istenebilir. 4. Kargo Bilgileri: İade edilen ürünün kargo takip numarası ve kullanılan kargo firması. İade etiketi genellikle e-ticaret sitesinin web sitesinde bulunan "İade" veya "İade Talebi" sekmesinden temin edilebilir.

    Cayma hakkı ile iade aynı şey mi?

    Evet, cayma hakkı ile iade aynı şeyi ifade eder. Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a göre cayma hakkı, tüketicinin, bir mal veya hizmet satın aldıktan sonra belirli bir süre içinde, herhangi bir sebep göstermeksizin sözleşmeden dönme hakkını ifade eder.

    Fullamoda iade kargo kaç günde gelir?

    FullaModa'dan yapılan iadelerin kargo süresi, ürünlerin kargoya verildikten sonra 1-7 iş günü içerisinde alıcıya ulaşır.

    Cayma hakkı iade kargo ücreti nasıl hesaplanır?

    Cayma hakkı kullanıldığında iade kargo ücreti, genel olarak satıcıya aittir. Ancak, satıcı iade için belirli bir kargo şirketi belirtmişse ve tüketici bu şirketle gönderim yaparsa, kargo ücretini satıcı karşılamak zorundadır. Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'ne göre, tüketicinin iade masraflarından sorumlu tutulabilmesi için satıcının ön bilgilendirmede bu durumu açıkça belirtmesi gerekmektedir.

    Teslimat ve iade şartları nelerdir?

    Teslimat ve iade şartları farklı satıcılarda değişiklik gösterebilir, ancak genel olarak şu unsurları içerir: 1. Teslimat Şartları: - Süre: İzmir içindeki teslimatlar 24 saat, İzmir dışı teslimatlar ise 2-3 gün içinde yapılır. - Adres Değişikliği: Teslimat adresi değişikliği, siparişin tamamı tedarik sürecindeyken yapılabilir. - Hasar Tespiti: Ürün teslim alındığında hasar varsa, kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" hazırlatılmalıdır. 2. İade Şartları: - Süre: Tüketiciler, ürünü teslim aldıktan sonra 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin iade edebilir. - Koşullar: Ürün kullanılmamış, orijinal ambalajında ve tüm aksesuarları eksiksiz olmalıdır. - Kargo Ücreti: İade kargo ücreti alıcıya aittir, ancak iade nedeni satıcının hatasından kaynaklanıyorsa bu ücret satıcı tarafından karşılanır. - Kampanya İndirimleri: Cayma hakkı kullanıldığında, kampanya kapsamında sağlanan indirim miktarı iptal edilir.

    Fişi olmayan ürün iade edilir mi?

    Fişi olmayan ürünün iadesi, bazı durumlarda mümkün olabilir. Tüketici Hakları Kanunu'na göre, mağazalardan peşin alışverişlerde, ürün kusurlu değilse iade hakkı yoktur. Ayrıca, KDV Genel Uygulama Tebliği'ne göre, fatura veya fiş ibraz edilemediğinde gider makbuzu düzenlenebilir.