Buradasın
Trendyol hasar tespit tutanağı nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Trendyol'da hasar tespit tutanağı almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Hasar Bildirimi: Gönderinin teslimi sırasında hasar tespit edilmesi durumunda, "Hasar Tutanağı" düzenlenmesi talep edilmelidir 1.
- İletişim Kanalları: Hasar bildirimi, gönderi/teslimat numarası ile birlikte 0850 759 15 15 numaralı çağrı merkezi hattından müşteri temsilcisine kayıt oluşturularak veya Trendyol'un web sitesindeki "İletişim formu" doldurularak yapılabilir 12.
- İnceleme Süreci: Müşteri talebinin Trendyol'a ulaşmasından itibaren 15 iş günü içinde gerekli inceleme ve araştırmalar yapılarak talep değerlendirilir 12.
- Tazmin Talebi: Tazmin talebinin olumlu sonuçlanması halinde, sipariş verilen e-ticaret platformuna bilgi verilerek alıcıya ücret iadesi süreci başlatılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: