Buradasın
Trendyol garantiye nasıl gönderilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Trendyol'dan alınan bir ürünün garantiye gönderilmesi için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Hasar Bildirimi: Trendyol Sigorta Müşteri Hizmetleri'ni 0850 955 14 14 numaralı telefondan arayarak hasar bildiriminde bulunulur 5.
- Kargo Kodu ve Dosya Numarası: Müşteri temsilcisi tarafından oluşturulan hasar dosya numarası ve kargo kodu alınır 5.
- Servis Merkezine Gönderim: Fatura veya garanti belgesi ile birlikte cihaz, Techpoint Servis ve Destek Hizmetleri A.Ş.’ye gönderilir 5.
Garanti işlemleri sırasında, ürünün faturası ve garanti belgesinin de hazırlanması gerekebilir 5.
Daha detaylı bilgi için Trendyol'un resmi destek kanallarına başvurulması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: