Buradasın
Tahsilat makbuzu Excel'de nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tahsilat makbuzu Excel'de şu şekilde yapılabilir:
- Makbuz şablonunun oluşturulması:
- Excel'de bir çalışma kitabı açılır 2.
- "Makbuz Numarası", "Ödeme Tutarı", "Ödeme Tarihi", "Ödeme Yapan Kişi/Kuruluş", "Açıklama" ve "Yetkili İmza" başlıklarını içeren bir tablo oluşturulur 2.
- "Makbuz Numarası" alanı için, mevcut en yüksek numarayı bulup bir artıran formül (örneğin,
=MAX(A2:A100)+1
) kullanılır 2.
- Formüllerin eklenmesi:
- Otomatik güncelleme:
- Günün tarihinin otomatik olarak gelmesi için "=BUGÜN()" formülü kullanılır ve otomatik güncelleme seçeneği işaretlenir 4.
- Yazdırılabilir format:
- Makbuz şablonu, yazdırılabilir formatta belirli bir sayfaya yerleştirilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: