Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Stratejik halkla ilişkiler, bir kurumun kamuoyu ile iletişim kurma ve itibarını yönetme sürecidir 13.
Temel unsurları şunlardır:
- Hedef kitle belirleme: Kurumun kiminle iletişim kuracağını belirlemek ve bu kitlenin ihtiyaçlarını anlamak 13.
- İçerik oluşturma: Hedef kitleye değer katacak, ilgi çekici ve işletmenin değerlerini yansıtan içerikler hazırlamak 1.
- Medya ilişkileri: Medya ile etkili bir şekilde çalışmak, basın bültenleri hazırlamak ve medya takibini yapmak 13.
- Kriz yönetimi: Kriz durumlarında hızlı ve doğru bir şekilde hareket ederek kurumun itibarını korumak 13.
- Planlama ve değerlendirme: Halkla ilişkiler stratejilerinin planlanması, uygulanması ve sonuçlarının değerlendirilmesi 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: