Buradasın
Sepetten çıkan müşteriye nasıl ulaşılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sepetten çıkan müşteriye ulaşmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Hatırlatma e-postaları: Sepetini terk eden müşterilere, ürünleri hatırlatan ve onları siteye geri çekmeye çalışan e-postalar gönderilebilir 123. Bu e-postalarda indirim veya teklif gibi teşvikler de yer alabilir 3.
- Yeniden hedefleme reklamları: Google Ads veya sosyal medya gibi platformlarda, müşterilerin terk ettikleri ürünleri içeren reklamlar gösterilebilir 4.
- Kişiselleştirilmiş takip e-postaları: Müşterilerin adı ve sepette bıraktıkları ürünler belirtilerek, zamanında ve ilgi çekici e-postalarla takip edilebilir 4.
- Giriş seçeneği: Herkes ürün satın almak için siteye kaydolmak istemeyebilir, bu nedenle misafir ödemelerine izin verirken, mağazadan tekrar alışveriş yapmak isteyenler için bir hesap oluşturma seçeneği sunulabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: