Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sekreter, bir şirket veya ofisteki idari ve yönetimsel işlerin sürdürülmesinden sorumlu olan kişidir 2. Görev ve sorumlulukları şunlardır:
- Randevu ve toplantı düzenleme: Yöneticilerin ve şirket içi birimlerin randevularını planlar, toplantı tarihlerini düzenler 24.
- Telefon ve e-posta yönetimi: Gelen aramaları cevaplar, mesajları not alır ve yazışmaları yönetir 45.
- Müşteri karşılama ve yönlendirme: Ofise gelen ziyaretçileri karşılar ve ilgili kişilere yönlendirir 45.
- Belge ve evrak düzenleme: Ofis içi veya ofisler arası yazışmaları düzenler, dosyaları ve evrakları düzenler 14.
- Mali işler: Gelir gider hesaplarını tutar, ofis malzemelerinin stoklarını tutar ve sipariş verir 14.
- Gizlilik: Şirket ve müşteri bilgilerinin gizliliğini sağlar 14.
- Diğer görevler: İş seyahatleri ve yemek organizasyonlarını düzenler, günlük iş raporları tutar 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: