Buradasın
Sanal asistanlık başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sanal asistanlık başvurusu yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Özgeçmiş Hazırlama: Daha önce sanal asistanlık yaptıysanız, önceki işlerinizi, hangi sektörde çalıştığınızı ve deneyimlerinizi içeren bir özgeçmiş hazırlayın 13.
- Firmalarla İletişime Geçme: Sanal asistan ihtiyacı olan firmalarla doğrudan iletişime geçin ve özgeçmişinizi gönderin 13. Bu firmaları iş ilanı sitelerinden de bulabilirsiniz 1.
- Online Platformları Kullanma: Upwork, Fiverr gibi freelance platformlarına kaydolup hizmetlerinizi tanıtarak iş bulabilirsiniz 2.
- Kendi Web Sitenizi Oluşturma: Hizmetlerinizi tanıtmak ve portföyünüzü sergilemek için bir web sitesi oluşturun 2.
- Sosyal Medyada Aktif Olma: LinkedIn, Twitter ve Instagram gibi platformlarda freelance sanal asistanlık ile ilgili paylaşımlar yaparak daha fazla kişiye ulaşabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: