Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PR (Halkla İlişkiler) yöneticisi olmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Eğitim: Halkla İlişkiler, Pazarlama, İletişim, Bağış Toplama, Gazetecilik ve İngilizce alanlarında lisans derecesi önerilir 5. Bazı pozisyonlar için yüksek lisans derecesi de gerekebilir 5.
- Beceriler: Güçlü iletişim, araştırma, hızlı karar alma, ilişki kurma, diplomasi ve birden fazla görevi aynı anda yönetme becerileri önemlidir 3.
- Deneyim: Genellikle kariyer, halkla ilişkiler uzmanı veya bağış toplayıcı olarak başlar ve yönetim pozisyonuna kadar ilerlenir 5.
- Sertifika: Kamu İlişkileri Amerika Derneği veya Uluslararası İş İletişimi Derneği gibi kuruluşlardan sertifika almak, profesyonel yetkinliği gösterir 5.
PR yöneticisi olmak için başvurulabilecek bazı üniversiteler:
- Eastern New Mexico University, ABD 3;
- Centennial College, Kanada 3;
- RMIT University, Avustralya 3;
- Massey University, Yeni Zelanda 3;
- London Metropolitan University, İngiltere 3.
PR yöneticisi olmak, hızlı tempolu bir iş olup, her gün yeni öğrenme fırsatları sunar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: