Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ofis sekreteri, bir şirket veya ofisteki çeşitli idari görevleri yerine getiren kişidir 13. Başlıca iş görevleri şunlardır:
- Randevu ve toplantıların düzenlenmesi: Yöneticinin günlük akışını yönetmek ve değişiklikleri bildirmek 13.
- Telefon aramalarının yanıtlanması: Gelen aramaları cevaplamak, not almak ve ilgili kişilere iletmek 13.
- Yazışmaların düzenlenmesi: Ofis içi ve ofisler arası yazışmaları hazırlamak ve takip etmek 13.
- Müşteri yönlendirmesi: Gelen müşterileri karşılamak ve ilgili bölümlere yönlendirmek 13.
- Ofis malzemelerinin yönetimi: Stokları tutmak, sipariş vermek ve teslimatı raporlamak 13.
- Raporlama: Günlük, haftalık ve aylık iş raporları tutmak 13.
Ayrıca, ofis sekreterleri, yöneticinin sağ kolu olarak iş toplantılarının, yemeklerin ve seyahatlerin organizasyonunda da görev alırlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: