• Buradasın

    Minyon Bir Dolap'ta iade var mı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    A young woman in a cozy Turkish home smiles while holding a neatly packaged box, with a smartphone displaying a shopping app nearby and a cheerful yellow wardrobe in the background.
    Evet, Dolap uygulamasında iade imkanı bulunmaktadır 345. Ancak, iade koşulları belirli durumlara bağlıdır:
    • Kargo ulaşmadıysa: İptal işlemi yapılabilir ve bu durumda satıcı itiraz edemez 3.
    • Kargo ulaştıysa: Ürünün ilandaki bilgilerle uyuşmaması durumunda iade talep edilebilir 35. Beden uyumsuzluğu da bu durumlar arasındadır 35.
    İade talepleri, ürün kargoya verildikten sonraki 3 iş günü içinde oluşturulabilir 5. İade kargo ücreti satıcıya aittir 5.

    Konuyla ilgili materyaller

    Dolap'ta alıcı iade ederse ne olur?

    Dolap'ta alıcı iade ettiğinde şu adımlar izlenir: İade kargo kodu oluşturma. Ürünlerin gönderilmesi. Ücret iadesi. İade talebinin kabul edilmemesi için, satıcının itiraz hakkı vardır. Dolap'ın iade süreci, alıcıların iade taleplerini işlemek için belirlenmiş kurallara tabidir.

    Dolap'ta iade nasıl yapılır destek?

    Dolap'ta iade işlemi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Sipariş seçimi: Hesabım > Aldıklarım > Sipariş seçimi adımlarını izleyerek iade talebi oluşturmak istediğiniz siparişi seçin. 2. İade talebi oluşturma: Sipariş detay ekranından "İade Talep Et" butonuna tıklayarak iade sürecini başlatın. 3. Satıcı onayı: Satıcı, iade talebinizi 3 iş günü içerisinde kabul etmelidir. 4. Dolap Destek: Satıcı 3 iş günü içinde iade talebinizi kabul etmezse, Dolap Destek ekibiyle iletişime geçerek yaşadığınız problemi belirtin. Önemli notlar: İade talepleri, ürün kargoya verildikten sonraki 3 iş günü içinde oluşturulmalıdır. Beden uymaması veya beğenilmeme durumunda iade yapılamaz. Ürün, fotoğraflarda belirtildiği gibi değilse veya hasarlıysa iade talep edilebilir.