Dolap'ta iade işlemi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Sipariş seçimi: Hesabım > Aldıklarım > Sipariş seçimi adımlarını izleyerek iade talebi oluşturmak istediğiniz siparişi seçin. 2. İade talebi oluşturma: Sipariş detay ekranından "İade Talep Et" butonuna tıklayarak iade sürecini başlatın. 3. Satıcı onayı: Satıcı, iade talebinizi 3 iş günü içerisinde kabul etmelidir. 4. Dolap Destek: Satıcı 3 iş günü içinde iade talebinizi kabul etmezse, Dolap Destek ekibiyle iletişime geçerek yaşadığınız problemi belirtin. Önemli notlar: İade talepleri, ürün kargoya verildikten sonraki 3 iş günü içinde oluşturulmalıdır. Beden uymaması veya beğenilmeme durumunda iade yapılamaz. Ürün, fotoğraflarda belirtildiği gibi değilse veya hasarlıysa iade talep edilebilir.