Buradasın
Milli Savunma Bakanlığı personel temin başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Milli Savunma Bakanlığı (MSB) personel temin başvurusu şu adımlarla yapılır:
- Başvuru Tarihleri: Başvurular 28 Kasım - 28 Aralık 2024 tarihleri arasında kabul edilecektir 12.
- Başvuru Adresi: Başvurular, personeltemin.msb.gov.tr adresi üzerinden e-Devlet şifresiyle çevrimiçi olarak yapılacaktır 12.
- Gerekli Belgeler: Başvuru sırasında istenen bilgi ve belgelerin sisteme eksiksiz yüklenmesi gerekmektedir 1.
- Sınav Ücreti: Başvuru süreci tamamlandıktan sonra adaylar, 200 TL sınav ücretini T.C. Vakıflar Bankası'nın internet/mobil bankacılık uygulamaları veya ATM cihazları üzerinden ödemelidir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: