Buradasın
Migros şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Migros şikayetlerini iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri Hizmetleri: 444 10 44 numaralı telefondan Migros müşteri hizmetleri ile iletişime geçilebilir 13.
- İletişim Formu: Migros'un resmi web sitesinde bulunan iletişim veya şikayet formu doldurularak şikayet bildirilebilir 12.
- E-Posta: iletisim@migros.com.tr adresine detaylı bir e-posta gönderilebilir 23.
- Sosyal Medya: Migros'un Facebook, Twitter veya Instagram gibi sosyal medya hesaplarından şikayet ve geri bildirimler iletilebilir 12.
- Mağaza Müdürü: Şikayet, ilgili Migros mağazasının müdürü ile doğrudan iletişime geçilerek de çözülebilir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: