Buradasın
Media Market şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Media Markt'a şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz:
- Telefon: Media Markt müşteri hizmetleri numarasını arayarak doğrudan şikayetinizi iletebilirsiniz. Türkiye'deki genel müşteri hizmetleri telefonu 0212 455 03 30'dur 1.
- E-posta: support@mediamarkt.com.tr adresine e-posta göndererek şikayet talebinde bulunabilirsiniz 12.
- Sosyal Medya: Facebook, Twitter ve Instagram gibi platformlardan Media Markt ile iletişime geçerek sorularınızı ve şikayetlerinizi iletebilirsiniz 1.
- Mağaza Ziyareti: En yakın Media Markt mağazasını ziyaret ederek şikayetinizi mağaza yetkililerine iletebilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: