Buradasın
Mango şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mango şikayetlerini iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Telefon: Mango'nun çağrı merkezini arayarak şikayetinizi iletebilirsiniz. İletişim numarası: 0850 211 64 70 34.
- E-posta: Mango'nun resmi web sitesinde yer alan iletişim adresine e-posta gönderebilirsiniz 1.
- Canlı Destek: Mango'nun web sitesinde bulunan canlı destek hizmeti üzerinden anlık olarak şikayetinizi iletebilirsiniz 1.
- Sosyal Medya: Facebook, Instagram veya Twitter gibi sosyal medya platformları üzerinden Mango'ya ulaşarak şikayetinizi paylaşabilirsiniz 12.
Ayrıca, Mango'nun "Bize Yazın" bölümünden de şikayet formu doldurabilirsiniz 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: