Buradasın
Mango şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mango'ya şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri hizmetleri telefonu: 0850 211 64 70 13. Pazartesi-Cuma günleri 09:00-18:00 saatleri arasında aranabilir 2.
- Online asistan: 24 saat hizmet veren online asistanla iletişime geçilebilir 2.
- İletişim formu: Mango'nun resmi web sitesindeki "Contact" bölümünden ilgili kategori seçilerek ve gerekli bilgiler doldurularak iletişim kurulabilir 3.
- Faks: İşe alım veya belge iletimi gibi durumlar için 0850 211 64 70 numaralı faks kullanılabilir 3.
- E-posta: [email protected] adresine e-posta gönderilebilir 4.
- Posta: Mango.com adresine mektup gönderilebilir 4.
Ayrıca, şikayetler Mango'nun resmi sosyal medya hesapları üzerinden de iletilebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: