Buradasın
Mango iade için müşteri hizmetleri gerekli mi?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mango iade işlemleri için müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek gereklidir.
İade süreci şu şekilde gerçekleşir:
- Hesabınıza giriş yapın: Mango web sitesine gidip hesabınıza giriş yapın 1.
- Siparişinizi bulun: "Siparişlerim" veya "Hesabım" sekmesinden iade etmek istediğiniz siparişi seçin 1.
- İade talebi oluşturun: İade nedeninizi seçip talebinizi oluşturun 1.
- Onay ve bilgilendirme: İade talebiniz onaylandıktan sonra, iade kılavuzu ve adımları içeren bir e-posta alacaksınız 1.
- Ürünleri paketleyin: İade etmek istediğiniz ürünleri orijinal ambalajında ve faturayla birlikte paketleyin 1.
- Kargo ile iade edin: Size gönderilen iade kılavuzundaki adımları takip ederek ürünü kargo firması aracılığıyla iade edin 1.
Ayrıca, Mango müşteri hizmetleri ile telefon, e-posta veya canlı sohbet yoluyla da iletişime geçebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: