• Buradasın

    Koton sipariş iptali nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Koton sipariş iptali için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Sipariş "Hazırlanıyor" statüsündedir:
      • Koton'un 0850 208 71 71 numaralı Müşteri İletişim Merkezi aranarak iptal işlemi gerçekleştirilebilir 24.
    2. Sipariş "Kargoya Verildi" statüsündedir:
      • İptal işlemi yapılamaz, iade talebinde bulunulması gerekir 24.
    Ayrıca, sipariş iptali için koton.com üzerindeki "Siparişlerim" bölümünden "Bu ürünü iptal/iade et" sekmesi kullanılabilir 2.
    İptal işleminde hata alınması veya destek gerektiren konularda Koton Müşteri İletişim Merkezi ile iletişime geçilmesi önerilir 24.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Koton iade sorgulama nasıl yapılır?

    Koton'da iade sorgulama işlemi için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. koton.com adresine giriş yapılır. 2. "Siparişlerim" bölümünden ilgili sipariş seçilir. 3. Sipariş detayının yanındaki "Sipariş Detayı" bağlantısına tıklanır. 4. Üyeliksiz alışverişler için "Sipariş Takip" alanına sipariş numarası ve mail adresi yazılarak sipariş takibi yapılır. Ayrıca, sevk irsaliyesini kaybetme durumunda, bir kağıda okunaklı bir şekilde sipariş numarası, ad/soyad, iletişim bilgileri ve iade nedeni yazılarak ürünler gönderilebilir. İade işlemleri, siparişin teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde yapılabilir.

    Toplu sipariş iptali ne zaman hesaba geçer?

    Toplu sipariş iptali sonrası ödemenin hesaba geçme süresi, banka ve ödeme yöntemine bağlı olarak değişir. Genellikle: Kredi kartı ile yapılan ödemelerde iade işlemi 1-3 iş günü içinde tamamlanır. Havale veya EFT ödemelerinde ise iade süreci 7-14 iş gününü bulabilir. Kesin bilgi için ilgili banka veya alışveriş sitesinin müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.

    Satıcı hangi durumlarda siparişi iptal edebilir?

    Satıcı, aşağıdaki durumlarda siparişi iptal edebilir: Mücbir sebepler: Satıcının öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemezse, durum alıcıya bildirilir. Ürün satılamaz hale gelirse: Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bildirmek zorundadır. Yetkisiz kullanım: Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse, alıcı ürünü 3 gün içinde satıcıya iade etmek zorundadır. Ayrıca, Amazon gibi platformlarda, alıcı tarafından başlatılan sipariş iptal talepleri de satıcı tarafından onaylanabilir.

    Sipariş iptali kaç gün içinde yapılmalı?

    Siparişin iptal edilmesi için belirlenen süre, ürünün teslim alınmasından itibaren 14 gündür. Bu süre içinde, alıcı herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeden sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Ancak, ürün kargolandıktan sonra iptal işlemi yapılamaz, sadece iade talep edilebilir.