Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
K1 yetki belgesi, e-Devlet üzerinden şu adımlarla alınabilir:
- e-Devlet Kapısı'na Giriş: turkiye.gov.tr adresine giderek T.C. kimlik numaranız ve e-Devlet şifrenizle sisteme giriş yapın 23.
- Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Hizmetlerine Erişim: Ana sayfada "Kurumlar" sekmesine tıklayın ve "Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı"nı seçin 23.
- Yetki Belgesi Başvuru İşlemi: Açılan sayfada "Taşımacılık Yetki Belgesi İlk Başvuru / Yenileme" hizmetini seçin 23.
- Başvuru Formunu Doldurma: Yetki belgesi türü olarak "K1" seçeneğini işaretleyin 2. Taşıt bilgileri bölümünde, belgenize kaydedilecek araçların plaka ve ruhsat seri numaralarını girerek "Ekle ve Kaydet" butonuna tıklayın 23.
- Adres ve İletişim Bilgilerinin Kontrolü: Adres ve iletişim bilgilerinizi kontrol edin ve doğruluğundan emin olun 2.
- Başvuruyu Onaylama ve Ödeme: Girilen bilgilerin doğruluğunu teyit ettikten sonra "Onaylıyorum" kutucuğunu işaretleyin ve "Başvur" butonuna tıklayın 2. Sistem tarafından verilen ödeme numarasını not alın 2.
- Ücretin Yatırılması: Ödeme numarası ile Ziraat Bankası veya VakıfBank şubeleri, internet bankacılığı veya mobil bankacılık üzerinden ücreti yatırın 23.
- Belge ve Taşıt Kartının Yazdırılması: Ödemenin ardından tekrar e-Devlet sistemine giriş yaparak "Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı" hizmetleri altında "Yetki Belgesi Sorgulama / Düzenleme" seçeneğine tıklayın 2. Oluşturulan K1 Yetki Belgesi'ni ve her bir araç için "Taşıt Kartı"nı görüntüleyip yazdırabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: