Buradasın
İstanbul kart şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İstanbul Kart şikayetlerini iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- İstanbul Kart Müşteri Hizmetleri: 0212 468 00 99 ve 0800 261 91 11 numaralarından İstanbul Kart müşteri hizmetlerine ulaşılabilir 12.
- Beyaz Masa: 153 numarası üzerinden Beyaz Masa birimine ulaşarak kartla ilgili sorunlara çözüm aranabilir 12.
- İstanbul Kart Mobil Uygulaması: Uygulama üzerinden "Ayarlar" menüsünden "Kayıp/Çalıntı İhbarı" yaparak kartı kullanıma kapatıp iptal ettirme işlemi gerçekleştirilebilir 4.
- Çözüm Merkezi: İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin Çözüm Merkezi'ne İstanbul Senin uygulaması üzerinden başvuru ve talep iletilebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: