Buradasın
İstanbul Büyükşehir Belediyesi şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ne şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- ALO 153 Beyaz Masa: Minibüs, belediye otobüsü, tramvay, taksi gibi toplu ulaşım araçlarıyla ilgili sorunlar bu hat üzerinden bildirilebilir 35. Şikayet oluştururken olayın tarihi, saati, güzergâh bilgisi ve araç plakası gibi detaylar verilmelidir 3. ALO 153, 7/24 hizmet vermektedir 3.
- İBB E-Dilekçe Uygulaması: İBB'nin resmi web sitesi üzerinden e-dilekçe doldurarak şikayette bulunulabilir 1. Başvuru için e-imza sahibi olmak gereklidir 1.
- SMS: 1530 numarasına olayın yeri, plaka bilgisi ve isteğe bağlı olarak isim içeren bir mesaj gönderilerek şikayet iletilebilir 3.
- İBB Beyaz Masa Web Sitesi: beyazmasa.ibb.istanbul adresi üzerinden giriş yaparak şikayet formu doldurulabilir 5.
- Şahsen Başvuru: İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı'nın Fatih'teki adresine kimliğinizi tevsik edici belgelerle gidilerek başvuru yapılabilir 1.
- E-posta: kvkk_bildirim@ibb.gov.tr adresine e-posta gönderilebilir 1.
- KEP Adresi: ibb@hs01.kep.tr adresine kayıtlı elektronik posta (KEP) gönderilebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: