Buradasın
Haftalık planlayıcıda neler olmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Haftalık planlayıcıda olması gerekenler:
- Günlerin tematik bölünmesi 1. Örneğin, Salı günü idari çalışmalar, Çarşamba günü toplantılar, Perşembe günü yoğun çalışma ve Cuma günü şirket kültürü 1.
- Günlük kontrol listesi 1. Tüm görevlerin yerine getirildiğinden emin olmak için 1.
- Randevular ve toplantılar için sütun 2.
- Yapılacaklar listesi 2.
- Hedefler 25.
- Notlar ve düşünceler için alan 15.
- Semboller veya renk kodlaması 5. Farklı görev türlerini belirtmek için 5.
Haftalık planlayıcı, kullanıcının ihtiyaçlarına ve tercihlerine göre özelleştirilebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: