Buradasın
H& M iade için müşteri hizmetleri gerekli mi?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
H&M iade işlemleri için müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek gerekli değildir, ancak destek almak için 0850 390 29 00 numaralı H&M müşteri hizmetleri hattı aranabilir 125.
İade işlemi için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- İade talebi oluşturma: H&M’in resmi web sitesine girip müşteri hesabına giderek “Siparişlerim” bölümünden iade edilecek ürün seçilir ve “İade Talebi Oluştur” butonuna tıklanır 4.
- İade etiketinin alınması: Talep onaylandıktan sonra H&M tarafından bir iade etiketi gönderilir, bu etiket yazdırılıp ürünün üzerine yapıştırılır 4.
- Ürünün gönderilmesi: Ürün, iade etiketi ile birlikte bir poşet veya kutuya konularak Yurtiçi Kargo şubelerine teslim edilir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: