Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de izin tablosu oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Yeni bir Excel dosyası açın ve "Yıllık İzin Takibi" gibi anlamlı bir isim verin 2.
- Başlıklar ekleyin: Tablonuza "Çalışan Adı", "Departman", "Yıl", "Toplam İzin Hakkı", "Kullanılan İzin", "Kalan İzin" gibi başlıklar ekleyin 2.
- Veri girişi yapın: Çalışanlarınızın bilgilerini ve izin durumlarını ilgili sütunlara girin 2.
- Formüller kullanın: Kalan izin günlerini otomatik olarak hesaplamak için Excel formüllerini kullanın. Örneğin,
=E2-D2
formülü, toplam izin hakkından kullanılan izni çıkararak kalan izin günlerini verir 2. - Filtreleme ve sıralama ekleyin: Verilerinizi kolayca analiz edebilmek için Excel'in filtreleme ve sıralama özelliklerini ekleyin 2.
Ek kaynaklar:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: