Buradasın
Excel tablosunu birden fazla kullanıcı nasıl kullanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel tablosunu birden fazla kullanıcı aynı anda aşağıdaki yöntemlerle kullanabilir:
- Dosyayı paylaşma 3. Excel'deki "Paylaş" düğmesi kullanılarak dosya ekip üyeleriyle paylaşılabilir 3.
- İzinleri yönetme 3. Kullanıcıların dosyayı görüntüleme, düzenleme veya yorum ekleme gibi izinleri belirlenebilir 3.
- Değişiklikleri izleme 3. Excel'in "İzleme" özelliği kullanılarak yapılan değişiklikler takip edilebilir ve geri alınabilir 3.
- Yorum ekleme 3. Ekip üyeleri, Excel dosyasına yorumlar ekleyerek iletişimi güçlendirebilir ve işbirliğini artırabilir 3.
Ayrıca, Microsoft 365 yönetim merkezinde "Kullanıcılar > Etkin kullanıcılar" seçilip "Birden çok kullanıcı ekle" seçeneği ile birden fazla kullanıcı aynı anda eklenebilir 2.
Windows Server işletim sisteminde ise ofis dosyaları ile ilgili çoklu çalışma özelliği bulunmadığından, her Excel dosyası tek tek açılmalıdır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: